Ketua jurulatih Inter, Simone Inzaghi, 'sangat berpuas hati' dengan pilihan serangannya selepas ditanya mengenai kaitan dengan Paulo Dybala.

Pemain antarabangsa Argentina itu adalah ejen bebas selepas kontraknya di Juventus tamat dan telah dikaitkan kuat dengan perpindahan ke Nerazzurri.

Bagaimanapun, Inter sudah pun mendapatkan kembali Romelu Lukaku daripada Chelsea secara pinjaman, manakala Lautaro Martinez juga kelihatan bersedia untuk kekal walaupun terdapat khabar angin mengenai kemungkinan perpindahan.

Dybala menjaringkan 115 gol dalam 293 penampilan dalam semua pertandingan untuk Juve, tetapi Inter tidak kelihatan terdesak untuk mendapatkan lebih banyak kuasa kerana mereka menjaringkan tujuh gol lebih banyak (84) berbanding pemain lain dalam Serie A musim lalu dan telah membawa Lukaku kembali ke San Siro.

Apabila ditanya oleh Sportitalia mengenai Dybala, Inzaghi berkata: "Saya sangat berpuas hati dengan serangan itu, kami telah meletakkan Lukaku dan kami tahu apa yang dia akan berikan kepada kami. Mari lihat apa yang pasaran bawa dari sekarang hingga akhir di posisi lain.

"[Lukaku] dan Lautaro adalah dua juara hebat, mereka mengenali satu sama lain dengan baik dan mereka suka bermain bersama. Kami juga melihat [Joaquin] Correa, [Edin] Dzeko kembali awal.

"Kami mempunyai serangan terbaik [dalam Serie A] tahun lepas dan saya sangat gembira dengan pemain kami."