Walaupun memenangi ketiga-tiga perlawanan di LaLiga setakat ini, Hansi Flick percaya Barcelona masih mempunyai ruang untuk meningkat menjelang pertembungan mereka dengan Rayo Valladolid.

Dengan saingan Real Madrid bergelut untuk memasukkan pemain baru Kylian Mbappe ke dalam skuad cemerlang mereka, dan hanya memenangi satu perlawanan setakat ini, Barca telah membuka pendahuluan di puncak liga dengan sembilan mata, dua di depan Villarreal di tempat kedua dan tiga daripada Celta Vigo di tempat ketiga.

"Ia akan menjadi musim yang panjang, dan saya tidak fokus kepada lawan. Saya fokus kepada Barca, kami telah bermain dengan baik dalam tiga perlawanan pertama dan semoga esok kami akan menang," kata Flick.

"Pemain cergas dan berehat, mereka berlatih dengan sangat baik, dan saya gembira. Kami percaya pada kekuatan kami dan idea kami.

"Sudah tentu, banyak perkara yang perlu kami perbaiki, seperti fokus dari awal perlawanan dan tidak menunggu 10 minit untuk meneruskan perlawanan. Untuk yakin dari minit pertama, itulah yang saya harapkan daripada pemain.