Harry Kane berkata kedudukan empat teratas Liga Perdana Inggeris tidak akan menjayakan musim Tottenham, mengakui Spurs 'kekurangan sesuatu' apabila spekulasi mengenai masa depan Antonio Conte semakin berkembang.

Spurs telah melihat harapan mereka terlepas dua gelaran dalam tempoh seminggu susulan kekalahan Piala FA kepada Sheffield United dengan tersingkir daripada Liga Juara-Juara menentang Milan.

Tottenham mengalami kekalahan teruk Liga Perdana Inggeris di Wolves antara dua penyingkiran itu, dan mereka kini gagal menjaringkan gol dalam tiga perlawanan berturut-turut buat kali pertama sejak kekalahan tiga perlawanan pada April dan Mei 2019.

Dengan Spurs kini berdepan perebutan kedudukan empat teratas, Kane berkata musim ke-15 berturut-turut tanpa trofi adalah tidak boleh diterima.

"Di mana kami berada sebagai sebuah kelab, kami sepatutnya memenangi trofi," kata Kane. “Empat teratas [menjadi sasaran tunggal Spurs] adalah akibat daripada tidak bermain sebaik yang kami mahu bermain.

"Yang pasti, ia tidak mencukupi untuk kelab ini. Saya amat memahami kekecewaan penyokong. Empat teratas tidak cukup bagus untuk sesiapa di kelab ini, terutamanya buat penyokong."