Hidupkan Sukan Olimpik dan Paralimpik dengan raikan semangat kesukanan bersama Allianz Malaysia dan berpeluang memenangi hadiah menarik.

Ketika Sukan Olimpik akan membuka tirai 26 Julai ini sementara Paralimpik yang bakal bermula dalam tempoh sebulan lagi, sama-sama kita meraikan barisan atlet negara yang bakal beraksi mengharumkan nama negara.

Dalam menghidupkan semangat buat barisan atlet negara, anda turut berpeluang untuk memenangi wang hadiah bernilai RM2,000 serta patung maskot Paris 2024!

Hayati semangat Sukan Olimpik dan Paralimpik, raikan semangat kesukanan bersama Allianz Malaysia dan berpeluang memenangi hadiah menarik.

1️⃣ Salurkan semangat Olimpik/Paralimpik dalaman anda dan cipta video inspirasi yang merakam semangat kesukanan anda.
ATAU
Anda boleh menggunakan filter Allianz #ReadyParisGo (https://www.instagram.com/ar/1509652286320559) untuk melaungkan sokongan anda terhadap atlet Malaysia. ?

Jangan segan untuk melaungkan sokongan anda terhadap Olimpik dan Paralimpik Malaysia yang menuju ke Paris 2024. Setiap sokongan melalui format video atau kapsyen adalah penting.

2️⃣ Kongsi video anda di Facebook atau Instagram menggunakan hashtag #AllianzMalaysia #Allianz #ReadyParisGo #Olympics #Paralimpik dan tag @AllianzMalaysia untuk menyertai pertandingan secara rasmi.

3️⃣ Ajak rakan, keluarga dan pengikut anda untuk beri tanda suka dan kongsi video anda -- setiap tanda suka membawa anda lebih dekat kepada kemenangan!

Persaingan semakin hangat! Jangan lepaskan peluang ini untuk menyerlah di podium digital dan menang besar.

A post shared by Allianz Malaysia (@allianzmalaysia)