Bintang Hollywood Ryan Reynolds, meraih suasana seperti 'hari pertama di sekolah' menjelang kepulangan dalam saingan Liga Kejuaraan yang penuh emosi dan telah lama ditunggu-tunggu yang membuktikan Wrexham yang dinaikkan pangkat namun masih perlu banyak perkara diperbaiki selepas kekalahan 5-3 kepada MK Dons.

Kelab Wales itu telah menjadi salah satu pasukan yang paling hangat diperkatakan di dunia sejak 30 bulan lalu terima kasih kepada pemilik terkenal mereka dan siri dokumentari terkenal yang mencatatkan kenaikan mereka.

Sokongan Reynolds dan Rob McElhenney membantu Wrexham menamatkan tempoh 15 tahun mereka dari EFL, dengan pertembungan hari Sabtu di Balapan Lumba Kuda SToK yang dipenuhi penonton menandakan buat kali pertama mereka beraksi di peringkat ini dalam tempoh 5,572 hari.

"Lebih daripada segala-galanya, satu perkataan yang saya akan gunakan adalah emosi," kata Reynolds kepada Sky Sports menjelang pertembungan Sky Bet League Two.


"Ia benar-benar emosional. Banyak aksi yang dipertontonkan di padang ini sejak beberapa tahun kebelakangan ini, hasil usaha Rob dan saya untuk kelab itu.

“Ia tidak pernah gagal memberikan keterujaan kepada saya apabila melangkah keluar ke Padang Lumba Kuda.

"Jadi, untuk berada di sini, saya meraih sedikit suasana seperti hari pertama sekolah, saya mempunyai banyak tenaga yang perlu dihabiskan tetapi sangat teruja. Tidak sabar untuk menghadapi musim ini."