Amrinder Singh mahu India mempamerkan aksi terbaik apabila menentang Uzbekistan dalam aksi peringkat Kumpulan B Piala Asia Qatar di Stadium Ahmad Bin Ali malam ini.

Pasukan Asia Selatan itu perlu bangkit daripada kekalahan 2-0 kepada Australia dalam aksi pertama namun bersedia untuk ujian berbeza kerana Otabek Shukurov percaya Uzbekistan bersedia dari segi mental untuk memastikan tiga mata.

“Perlawanan esok adalah penting untuk India, dan pemain telah pulih dengan baik. Kami tidak sabar-sabar menjangka perlawanan itu, memahami kepentingannya,” kata Amrinder.

“Tidak kira bila atau di mana kami bermain, kehadiran peminat adalah penting. Inilah sebabnya kami berusaha untuk penambahbaikan berterusan, tidak pernah berasa seperti kami bermain di luar rumah.

“Perlawanan terakhir mempunyai kehadiran peminat yang hebat, dan kami berharap untuk kehadiran yang lebih besar dalam perlawanan akan datang.

“Apabila saya mendapat peluang, saya akan memberikan yang terbaik. Adalah penting bagi kami untuk terus mendorong antara satu sama lain, itulah satu-satunya cara kami boleh meningkatkan prestasi kami.”