Usai tamat perlawanan Selangor KUSEL Asia Challenge 2024, Faisal Halim sempat meluangkan masa bertemu penyokong The Red Giant untuk menghulurkan duit raya dengan sampul eksklusif miliknya.
@wadawul27 tq miki duit raya nye ?dia nk bagi budak je tapi terselit kita dewasa dapat hehe?? #fyp #xyzbca #faisalhalim7 #selangorfc #gergasimerah #selangorsampaimati #malaysiafootball #fypmalaysia #brotherwul @faisal halim ♬ original sound - ??????????シ︎ 2.0

'Kumpau' adalah istilah dan gelaran para pemancing di Malaysia ketika gagal mendapatkan ikan yang disasarkan atau tiada hasil pancingan yang memuaskan ketika memancing ikan. Pemancing yang memancing dan pulang dengan tangan kosong akan digelar kumpau.

Selangor meraih tujuh mata dengan membelasah kelab Brunei, DPMM FC di Stadium Petaling Jaya malam tadi dalam perlawanan pembukaan, dengan tiga mata kemenangan ditambah empat mata susulan jaringan yang dihasilkan.

Selangor seterusnya akan bertemu kelab Laos, Young Elephants, manakala DPMM pula akan menghadapi wakil Singapura, Balistier Khalsa, esok.