MANCHESTER UNITED 2 WOLVERHAMPTON WANDERERS 0

Alejandro Garnacho kembali daripada kecederaan dengan aksi memukau ketika pemain remaja itu melengkapkan kemenangan 2-0 Manchester United ke atas Wolves dalam perlawanan Liga Perdana Inggeris (EPL) di Old Trafford lewat malam tadi.

Dua kekalahan berturut-turut sebelum ini, masing-masing kepada Brighton dan West Ham, telah membuka ruang buat seteru terdekat, Liverpool, untuk merapatkan jurang kepada satu mata dalam pemburuan penamat empat teratas musim ini, di mana pasukan bimbingan Erik ten Hag itu berisiko tidak layak ke Liga Juara-Juara Eropah (UCL) musim depan.

United, bagaimanapun, mengurangkan tekanan itu dengan kemenangan terbaru mereka hasil penyudah jarak dekat Anthony Martial pada minit ke-32 sebelum pemain gantian, Garnacho, menjaringkan gol dalam waktu kecederaan untuk melengkapkan kemenangan berkenaan.

Hantaran bijak Antony membenarkan Martial memperoleh jaringan pembukan, yang merupakan gol kelimanya dalam saingan EPL musim ini.

Garnacho, yang dimasukkan pada minit ke-82 bagi menggantikan Jadon Sancho, kemudian memanfaatkan sepenuhnya lorongan Bruno Fernandes sebelum memperdayakan Nelson Semedo dan menewaskan Dan Bentley menjelang penghujung perlawanan itu.