Marquinhos berkata Paris Saint-Germain kecewa berikutan kekalahan Coupe de France kepada Marseille semalam.

PSG tewas 2-1 di Stade Velodrome, dengan Ruslan Malinovskiy memastikan kemenangan tuan rumah sekaligus menyingkrikan PSG.

Ia adalah kemenangan pertama Marseille di tempat sendiri dalam Classique sejak November 2011, sementara mereka kini boleh dikatakan pilihan untuk meneruskan dan memenangi pertandingan yang kali terakhir dimenangi pada 1989.

Marseille mendahului menerusi sepakan penalti separuh masa pertama Alexis Sanchez, walaupun Sergio Ramos memulihkan kedudukan sebelum rehat. Pemain pertahanan itu menyangka dia telah menyamakan kedudukan sekali lagi pada masa kecederaan separuh masa kedua, tetapi bendera ofsaid menafikan peluang mereka untuk ke penentuan penalti.

Kapten, Marquinhos tidak melihat sebarang alasan untuk persembahan PSG.

"Kami terlepas banyak peluang, tiba masanya untuk kami tidak berkata apa-apa," katanya kepada beIN SPORTS.

"Kami mengetahui kami perlu banyak meningkatkan jika kami mahu melakukan perkara yang baik musim ini. Satu gelaran sudah terlepas, amat mengecewakan.

"Kami tahu mereka banyak melakukan tekanan. Kami tidak berjaya mengawal rentak permainan dengan lebih pantas. Kami melakukan beberapa kesilapan yang merugikan kami.

"Kami tahu apa yang perlu kami perbaiki. Ia kekalahan yang menyakitkan kerana ia adalah perlawanan piala menentang saingan hebat kami. Kami mahu kembali ke Paris dengan kemenangan dan kelayakan.

"Kami perlu melakukan yang lebih baik, terus bekerja dan maju ke hadapan."