Patrick Kluivert menggesa Barcelona untuk menandatangani sama ada Goncalo Ramos atau Roberto Firmino pada akhir musim ini.

Barca berada di landasan tepat untuk dinobatkan sebagai juara LaLiga selepas usaha mereka membawa masuk pemain seperti Robert Lewandowski dan Raphinha membawa pulangan.

Lewandowski telah menyumbangkan 25 gol dalam musim pertamanya bersama Blaugrana dan ia membuktikan penyudah klinikalnya yang mengangkatnya sebagai salah seorang penyerang terbaik di dunia.

Bekas penyerang Barca, Kluivert, menuntut gergasi Catalan itu supaya menambah lebih sengat dengan mendapatkan penyerang Benfica, Ramos, atau Firmino yang akan meninggalkan Anfield sejurus kontraknya tamat di penghujung musim ini.

Bekas pemain antarabangsa Belanda itu memberitahu portal Barca Blaugranes: "Peraturan Kewangan adalah sesuatu yang anda perlu ambil kira tetapi siapa yang berada dalam senarai keinginan saya? Ia semestinya seorang penyerang.




"Selepas Lewandowski, anda perlu mempunyai seorang lagi penyerang tengah.

"Saya sangat meminati Goncalo Ramos. Saya suka pemain ini dan dia telah melakukan tugas yang sangat baik untuk pasukan Portugal dan juga di Benfica.

"Saya fikir Firmino juga akan menjadi pemain yang sangat menarik di Barcelona.

"Penyerang adalah apa yang diperlukan untuk mengukuhkan Barcelona. Selebihnya akan baik jika semua orang kekal."