Erik ten Hag menolak tanggapan bahawa Manchester United akan merombak pasukan mereka menjelang perlawanan kedua pusingan 16 Liga Europa (UEL) menentang Real Betis awal pagi esok.

United sedang mendahului lawan dari LaLiga itu selepas meraih kemenangan 4-1 dalam perlawanan pertama di Old Traffrod minggu lalu.

Dengan kelebihan tiga jaringan dan bakal menghadapi Fulham dalam suku akhir Piala FA hujung minggu ini, ramai beranggapan Ten Hag akan merombak kesebelasan utamanya.

Bagaimanapun, pengurus berbangsa Belanda itu berkata dia akan menamakan barisan terkuatnya untuk perlawanan itu dan memberikan penghormatan selayaknya buat kejohanan berkenaan.

"Ia sentiasa serius. Kami akan turun bermain dengan pasukan terbaik.

"Kami perlu menyediakan sebuah pasukan yang boleh menyesuaikan diri sewaktu permainan.

"Kami sedar lawan kami boleh melakukannya kerana mereka memiliki pemain yang bagus. Kami perlu bersedia untuk menghadapi mereka," katanya.

Terdapat risiko untuk Bruno Fernandes dan Casemiro digantung perlawanan jika mereka menerima layangan kad kuning di Sepanyol.
Casemiro terdahulu turut digantung daripada saingan domestik selepas menerima kad merah keduanya musim ini.

Ten Hag, bagaimanapun, berkata: "Kedua-dua mereka akan bermain. Ia adalah lawan yang amat bagus. Kami perlu melakukannya sekali lagi.

"Kami memerlukan pemain terbaik dan pasukan terbaik yang kami ada," tambahnya.