PDRM FC terpaksa akur dengan kekalahan di laman sendiri selepas Negeri Sembilan dengan penuh dramatik mendapatkan jaringan kemenangan di saat akhir aksi Liga Super yang berlangsung di Stadium MBPJ, sebentar tadi.

Selepas melewati empat kekalahan dalam perlawanan sebelum ini, skuad bimbingan Azzmi Aziz turun beraksi di laman sendiri dengan misi menamatkan rentetan kekalahan dalam saingan liga.

Turun tanpa kelibat tonggak pertahanan, James Okwuosa, jentera pertahanan diketuai kapten pasukan, Azmi Muslim dan Kyaw Min Oo mengisi jentera tengah skuad The Cops.

Mereka bagaimanapun ketinggalan dalam separuh masa pertama apabila Shahrel Fikri membuka jaringan pada minit ke-41.

Usaha PDRM mendapatkan jaringan penyamaan mengambil masa sehingga minit ke-90, Muhammad Amirul Waie Ya'acob bijak mengambil peluang meledak jaringan dan kelihatan berjaya membantu pasukan memperoleh satu mata daripada tersebut.

Bagaimanapun, gol daripada A. Selvan pada minit ke-94 memberikan kemenangan berharga buat Negeri Sembilan dan memaksa PDRM akur dengan kekalahan kelima berturut-turut.

Selepas 11 perlawanan, PDRM kini menghuni tangga ke-11 dengan 10 mata, manakala skuad bimbingan K. Devan di tangga keenam dengan 16 mata.