Penyerang Belgium, Eden Hazard, berkata dia mula menunjukkan prestasinya semula selepas 65 minit yang berkualiti dalam kemenangan 2-1 Liga Negara-Negara di tempat sendiri ke atas Wales, tetapi mengakui dia memerlukan lebih banyak masa permainan di Real Madrid sebelum ke Piala Dunia.

Hazard hampir tidak beraksi untuk Real musim ini selepas hanya membuat satu permulaan, sesuatu yang dia panggil 'situasi rumit', dan dengan pengakuannya sendiri ia telah meragui tempatnya di pusingan akhir di Qatar.

Dia mempamerkan kualitinya pada separuh masa pertama menentang Wales dan berpuas hati dengan sumbangannya sebelum digantikan hanya selepas 60 minit waktu permainan.

"Saya gembira untuk memulakan satu lagi perlawanan,' kata Hazard kepada RTL.

"Saya gembira apabila saya bermain dan seronok bermain untuk penyokong di sini (di Brussels) sekali lagi. Separuh masa pertama kami sangat bagus.

"Saya tahu apa yang saya boleh buat. Sekarang saya mahu mendapatkan prestasi terbaik untuk Piala Dunia. Kita akan lihat apa yang diputuskan oleh jurulatih (Roberto Martinez), tetapi saya paling gembira apabila saya bermain.

"Apabila saya bermain, saya memberikan segalanya. Ia adalah situasi yang sukar di Real Madrid. Saya rasa ingin bermain lebih banyak, tetapi saya tidak boleh berbuat lebih banyak.

"Saya selalu berkata Eden Hazard lama akan kembali apabila dia bermain. Saya hanya perlu kembali ke rentak."

Belgium masih boleh layak ke separuh akhir Liga Negara-Negara tetapi mereka mesti menewaskan Belanda dengan tiga gol jelas di Amsterdam pada hari Ahad untuk mengungguli kumpulan mereka.

"Kami akan cuba bermain dengan baik di sana dan mempersiapkan diri untuk Piala Dunia,' tambah Hazard.