Juventus dan TikTok Italia telah menandatangani perkongsian untuk terus menyokong pasukan utama kelab dan pertumbuhan bola sepak wanita di Itali dan di seluruh dunia.

Juventus Women kini akan mempunyai profil khusus di TikTok yang dipenuhi dengan kandungan mengenai pasukan wanita.

Pangkalan peminat global Bianconeri dan seluruh komuniti TikTok akan dapat menikmati kandungan eksklusif dan pengalaman unik bersama-sama dengan pasukan.

Kandungan profil akan diperkaya dengan penglibatan berterusan pasukan khas pencipta asli, yang akan dapat berkongsi detik di belakang tabir dengan komuniti.




Dan bukan itu sahaja, sudut TikTok khas di tengah-tengah Pusat Latihan Vinovo akan menjadi latar untuk cerita TikTok serba baharu ini.

Tambahan pula, perkongsian antara kelab paling berjaya di Itali dan platform hiburan ini akan menyaksikan TikTok menjadi rakan kongsi baharu Juventus Women.

Bermula dengan perlawanan pada 30 Mac menentang Fiorentina, peminat akan melihat CTA 'Ikuti kami di TikTok' pada baju Juventus Wanita, jemputan daripada pasukan untuk mengikuti semua pengembaraan dan cerita di sebalik tabir di platform tiktok.

Dengan perkongsian ini dan dengan lebih daripada 30 juta pengikut pada masa ini, Juventus mengukuhkan lagi kedudukannya sebagai jenama Itali paling banyak diikuti di TikTok, kelab bola sepak kelima paling banyak diikuti di dunia dan kehadirannya yang berterusan dalam kalangan 10 jenama global teratas.